Επιλέξτε το A300 για την ωρομέτρηση προσωπικού στη δική σας επιχείρηση σε εξαιρετικά προσιτή τιμή!

A300

Το σύστημα ωρομέτρησης A300 με (μαγνητικές) επαγωγικές κάρτες της Anviz’s χρησιμοποιεί τον κορυφαίο αλγόριθμο για δακτυλικά αποτυπώματα BioNANO, που εξασφαλίζει υψηλή ταχύτητα και σταθερότητα. Διαθέτει νέας γενιάς αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων αδιάβροχο και ανθεκτικό σε σκόνη και γρατσουνιές με δυνατότητα επιβεβαίωσης ταυτότητας σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο! Κάθε φορά που θα θέλετε να ελέγξετε την είσοδο και έξοδο ενός υπαλλήλου, όλα τα αρχεία που έχουν καταγραφεί από το A300 μπορούν να αποκτηθούν εύκολα μέσω ενός καλωδίου USB - δεν απαιτείται οδηγός εγκατάστασης, απλώς μια μονάδα USB pen ή δίκτυο TCP / IP. Πέρα από δαχτυλικό αποτύπωμα, η επιβεβαίωση ταυτότητας εργαζομένου πραγματοποιείται επίσης με κωδικό πρόσβασης ή «χτύπημα» κάρτας. Προσφέρει τη δυνατότητα προσθήκης μέχρι και για 8 διαφορετικά ωράρια παρουσίας εργαζομένων, εξασφαλίζοντας μια τέλεια λύση ωρομέτρησης προσωπικού σε μια επιχείρηση.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

  • CPU υψηλής ταχύτητας 32 bit με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας
  • BioNANO V11 αλγόριθμος δακτυλικών αποτυπωμάτων υψηλής ταχύτητας και σταθερότητας
  • Αισθητήρας δακτυλικών αποτυπωμάτων AFOS νέας γενιάς, ανθεκτικός σε σκόνη και γρατζουνιές
  • Εμφάνιση ονόματος χρήστη με φωνητική προτροπή
  • Μεταφορά δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και ηλεκτρονική παρακολούθηση WEB
  • TCP / IP, Mini USB & USB Host, Wifi, Προαιρετικό RS232
  • Πολλαπλοί μέθοδοι ελέγχου ταυτότητας εργαζομένων: δακτυλικά αποτυπώματα, κωδικός πρόσβασης, «χτύπημα» κάρτας
  • Γρήγορη σάρωση δακτυλικών αποτυπωμάτων σε λιγότερο από 0,5 δευτερόλεπτο
  • Δημιουργία πολλών τύπων εργασίας
  • Τυπική κάρτα EM, προαιρετική κάρτα Mifare

Βασικός εξοπλισμός συσκευής

  • Οθόνη LCD λευκού χρώματος για την προβολή ημερομηνίας και ώρας καθώς και την κατάσταση κίνησης – ωρομέτρησης (είσοδο – έξοδο εργαζομένων ή άλλη).
  • Οπτική ένδειξη LED, η οποία σε κατάσταση αναμονής είναι χρώματος λευκό. Έπειτα από επιτυχή ταυτοποίηση εγγεγραμμένου χρήστη αλλάζει σε πράσινη, ενώ μετά από αποτυχία ταυτοποίησης του χρήστη γίνεται κόκκινο.
  • Ηχείο για την ακουστική σήμανση και τις φωνητικές λειτουργίες μιας επιτυχούς ή όχι ταυτοποίησης χρηστών, καθώς και για την επιβεβαίωση αλλαγής και αποθήκευσης ρυθμίσεων συσκευής.
  • Πλήρες πληκτρολόγιο αφής. Πλήκτρα [IN/◄] και [OUT/►] για την περιήγηση στο μενού της συσκευής και την επιλογή κάθε κίνησης (είσοδος, έξοδος, κλπ). Το πλήκτρο [M] είναι για την είσοδο στο μενού και τις ρυθμίσεις της συσκευής, το πλήκτρο [Fn] για την εισαγωγή κωδικού έργου, το πλήκτρο [OK] για την επιβεβαίωση και αποδοχή των επιλογών και το πλήκτρο [C] για την ακύρωση επιλογών και επιστροφή στο αρχικό μενού.
  • Αναγνώστης για τις επαγωγικές κάρτες EM RFID που είναι απόλυτα συμβατός με κάρτες και μπρελόκ EM RFID 125KHz. Παρέχεται δυνατότητα αλλαγής με αναγνώστη καρτών Mifare Smart Card για κάρτες τύπου Mifare 13,56MHz en ISO/IEC 14443-TypeA (απαιτείται επιπρόσθετος εξοπλισμός για τον προγραμματισμό των καρτών Mifare Smart Card). Η συσκευή είναι σε θέση να αναγνωρίζει τις κάρτες σε απόσταση περίπου 3cm.
  • Εξωτερική θύρα USB Pen Drive για να μπορείτε να μεταφορτώνετε έγγραφα-κινήσεις ή/και εγγεγραμμένους χρήστες σε USB για ανάγνωση από το λογισμικό ή και για την ανάκτηση των εγγεγραμμένων χρηστών στη συσκευή από το λογισμικό μέσω του USB Pen Drive.
  • Μηχανισμός ρελέ για απευθείας σύνδεση με ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά και άλλα συστήματα ελέγχου πρόσβασης.

Τροφοδοσία

Η συσκευή A300 τροφοδοτείται από τροφοδοτικό 12V 1Α, ή κάθε άλλο σταθεροποιημένο τροφοδοτικό 12V του κοινού εμπορίου, είτε από τη σύνδεση της συσκευής με τον Η/Υ μέσω miniUSB, είτε με επιπρόσθετο εξοπλισμό για τροφοδοσία μέσω δικτύου (PoE). Ο βασικός αντάπτορας περιλαμβάνεται στο πακέτο αγοράς.

Ευέλικτη διαχείριση

  • Μπορείτε να διαχειρίζεστε τη συσκευή είτε από το μενού, είτε απομακρυσμένα μέσω σύνδεση με Η/Υ που φιλοξενεί την εφαρμογή διαχείρισης συσκευών.
  • Δυνατότητα χρήσης κωδικού που αντιστοιχεί σε συγκεκριμένο τύπο εργασίας για την ταυτοποίηση χρήστη.
  • Παρακολούθηση εγγραφών σε πραγματικό χρόνο (RealTime Monitoring), όταν η συσκευή επικοινωνεί με την εφαρμογή διαχείρισης συσκευών μέσω δικτύου TCP/IP ή απευθείας μέσω miniUSB.
  • Ρύθμιση πολλών καταστάσεων κατά την ταυτοποίηση (είσοδος, έξοδος, διάλειμμα κ.α.) από το λογισμικό.
  • Δυνατότητα διαμερισματοποίησης και δημιουργίας ομάδων των χρηστών. Μπορείτε να δημιουργήσετε διαφορετικά τμήματα στα οποία θα ανήκουν συγκεκριμένοι χρήστες.
  • Δημιουργήστε προσωπικά και δημόσια μηνύματα για να προβάλλονται μετά από κάθε επιτυχή αναγνώριση των χρηστών.

Χρήση & εγγραφές εργαζομένων

  1. Η συσκευή διαθέτει δυνατότητα καταχώρησης για έως και 2.000 χρήστες. Κάθε εγγεγραμμένος χρήστης αποκτά έναν ατομικό κωδικό-χρήστη (UserID), έναν αριθμητικό κωδικό πρόσβασης μέχρι 6 ψηφία (password) και μία επαγωγική κάρτα (RFID). Αξίζει να σημειωθεί ότι στη συσκευή δεν καταχωρούνται προσωπικά δεδομένα χρηστών, παρά μόνο ο αριθμός χρήστη UserID και τα δεδομένα αναγνώρισης (αριθμός κάρτας ή/και κωδικός πρόσβασης). Οι προαναφερθέντες πληροφορίες των χρηστών βρίσκονται στη συσκευή κρυπτογραφημένες και είναι προσβάσιμες αυστηρά από εξουσιοδοτημένο λογισμικό.
  1. Η μνήμη της συσκευής μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι και 50.000 εγγραφές. Μία εγγραφή αφορά σχετική κίνηση εισόδου, εξόδου ή άλλης προδηλωμένης κατάστασης και περιλαμβάνει τον κωδικό χρήστη, την εκάστοτε κίνηση, ημερομηνία και ώρα που πραγματοποιήθηκε και τον αριθμό (ID) συσκευής που διεξάχθηκε. Στις σχετικές εγγραφές δεν καταχωρούνται προσωπικά δεδομένα. Σε περίπτωση που ο ελεύθερος χώρος στη μνήμη εξαντληθεί, τότε η αμέσως επόμενη εγγραφή αυτόματα αντικαθιστά την παλαιότερη. Όλες οι εγγραφές που βρίσκονται στη μνήμη της συσκευής είναι κρυπτογραφημένες και αυστηρά προσβάσιμες μόνο από το εξουσιοδοτημένο λογισμικό.
  1. Οι αποθηκευμένοι χρήστες και εγγραφές στη συσκευή, δεν διαγράφονται με την απενεργοποίηση της συσκευής ή την απώλεια ρεύματος.
  1. Η διαδικασία για την αναγνώριση-ταυτοποίηση εγγεγραμμένων χρηστών επιτυγχάνεται πολλαπλά: 1) με τη χρήση επαγωγικής κάρτας, 2) με εφαρμογή κωδικού χρήστη με κωδικό πρόσβασης, 3) με συνδυασμό των παραπάνω μεθόδων (κάρτα και κωδικός πρόσβασης μαζί) αν επιθυμείτε αυξημένο επίπεδο ασφάλειας και εγκυρότητας. Οι ρυθμίσεις για τον τρόπο αναγνώρισης των εγγεγραμμένων χρηστών στη συσκευή γίνονται είτε απευθείας στη συσκευή, είτε από το λογισμικό.
  1. Μόλις ολοκληρωθεί η επιτυχής αναγνώριση-ταυτοποίηση ενός χρήστη, στην οθόνη της συσκευής εμφανίζεται ο αριθμός χρήστη (UserID) μαζί με τη σχετική ένδειξη έγκρισης “Verified!”, την ίδια στιγμή που η οπτική ένδειξη της οθόνης LED γίνεται πράσινη και παράλληλα ακούγεται το φωνητικό μήνυμα επιβεβαίωσης της αναγνώρισης: “Thank you”.
  1. Σε περίπτωση που η αναγνώριση του χρήστη αποτύχει, στην οθόνη της συσκευής εμφανίζεται η ένδειξη “Failed” και ακούγεται το αντίστοιχο φωνητικό μήνυμα “Failed”, με την οπτική ένδειξη LED να γίνεται κόκκινη.
  1. Η συσκευή έχει τη δυνατότητα από το λογισμικό της, να παραβλέπει εγγραφές ίδιου χρήστη εντός συγκεκριμένου χρόνου που ορίζεται από εσάς, για την αποφυγή επαναλαμβανόμενων κινήσεων ή λανθασμένων καταχωρήσεων. Αν ο χρήστης προσπαθήσει για την ταυτοποίησή του εντός του χρόνου αυτού που έχει οριστεί, η φωτεινή ένδειξη LED γίνεται πράσινη και ταυτόχρονα ακούγεται το φωνητικό μήνυμα “Already Pass”. Η παράβλεψη τέτοιων κινήσεων εξοικονομεί χώρο από περιττές κινήσεις-εγγραφές, απλοποιώντας τη διαδικασία.

Δυνατότητα συνδέσεων

  • Δυνατότητα σύνδεσης της συσκευής με ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά και άλλα συστήματα ελέγχου πρόσβασης.
  • Δυνατότητα σύνδεσης του A300 με Η/Υ μέσω δικτύου TCP/IP, απευθείας μέσω miniUSB ή σειριακά RS232.
  • Πρωτόκολλο επικοινωνίας Wiegand26 με επιπλέον κρυπτογράφηση, είσοδο και έξοδο, για επικοινωνία της συσκευής με πίνακα ελέγχου πρόσβασης, ή άλλα συμβατά συστήματα και συσκευές.
  • Σύνδεση με κουμπί για το άνοιγμα θυρών όταν η συσκευή A300 χρησιμοποιείται ως συσκευή ελέγχου πρόσβασης.

Επιπλέον χαρακτηριστικά

  • Υψηλό επίπεδο ασφάλειας για την παραμετροποίηση-αλλαγή ρυθμίσεων των συσκευών, αφού η διαδικασία αυτή πραγματοποιείται έπειτα από επιβεβαίωση διαχειριστή. Όταν υπάρχει έστω και ένας διαχειριστής στη συσκευή, οι υπόλοιποι εγγεγραμμένοι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα πρόσβασης στο μενού, αλλαγής ρυθμίσεων, μεταφόρτωσης εγγραφών στο USB Pen Drive ή ακόμα και απενεργοποίησης της συσκευής.
  • Ο χρόνος απενεργοποίησης της συσκευής είναι ρυθμιζόμενος για την καλύτερη δυνατή εξοικονόμηση ενέργειας.
  • Η συσκευή περιλαμβάνει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και για την αυτόνομη λειτουργία (standalone).

Πιστοποιήσεις και Εγγύηση

  • Το τερματικό A300 φέρει ειδική σήμανση CE και RoHS.
  • Παρέχεται εγγύηση καλής λειτουργίας 12 μηνών.

CrossChex

Το λογισμικό CrossChex, είναι ένα εξειδικευμένο ευέλικτο σύστημα ωρομέτρησης προσωπικού, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και ελέγχου πρόσβασης, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις επιχειρήσεις και δημόσιους οργανισμούς, για τον καλύτερο έλεγχο του ωραρίου των εργαζομένων, σε σύνδεση με ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας προσωπικού. Τα στοιχεία που καταχωρούνται στα ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας, μπορούν να αντληθούν ανά πάσα στιγμή από το λογισμικό ωρομέτρησης CrossChex, το οποίο μπορεί να βρίσκεται εγκατεστημένο σε ένα κεντρικό υπολογιστή ή περισσότερους. Το λογισμικό φροντίζει για την καταγραφή του προσωπικού, την σωστή μεταφορά των δεδομένων και την καταχώρηση τους στο αρχείο κινήσεων. Παρέχει επίσης την δυνατότητα υπολογισμού μισθοδοσίας εργαζομένων με πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης υποστηρίζοντας προηγμένες λειτουργίες υπολογισμού υπερωριών και διαχείρισης αδειών. Η ανάγνωση των στοιχείων από τα ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας γίνεται αυτόματα σε χρόνους που καθορίζονται από τον διαχειριστή του συστήματος.τα πάντα μπορούν εύκολα να αποκτηθούν.

Η συσκευή ωρομέτρησης προσωπικού A300 εξασφαλίζει άριστο αποτέλεσμα για την επιχείρησή σας σε πολύ χαμηλή τιμή!